2009. március 17., kedd

Alma pongyolában / Biffin

Paradicsomleveshez kerestem valami másodiknak valót. Tegnap sikerült vásárolnom egy jó nagy adag almát, nem volt túl drága, de nem is túl szép. És Stájerországból való, aminek különösen örültem, hiszen lassan évek óta vadászom a hazai termékeket. (A kínai fokhagymára majd még egyszer kitérek. Ha lenyugodtam) Szóval olyanfajta alma, amiböl valamit készíteni kell ahhoz, hogy el is fogyjon. Na, ez elfogyott. Gyorsan.


A tésztához: 2 tojás, só, 1 ek cukor, fél bögre liszt és annyi tej, hogy jó sürü, de folyékony masszát kapjunk. Az almákat meghámoztam, vékony (1/2 cm) szeletekre vágtam és kibányásztam a közepüket. Nem túl forró olajban kell sütni, különben megbarnul de nem sül át.


I was looking for something after the tomato-soup. From yesterday I had some apple from Styria, not too nice ones - the perfect ones to be a biffin. It was very quickly gone.

1 megjegyzés:

napjaim írta...

ez őszibarackkal is finom

http://www.flickr.com/photos/fundelupa/3799289432/in/set-72157594180659203/