2010. február 21., vasárnap

Kókusztejes, ananászos csirke

Unom a banánt!

Na nem, ez így nem igaz, a pörköltöt, a bolonyait, a rántotthusit, a gulyást unom. Na nem, ez sem igaz. Nem így igaz. Néha azonban elkap egy érzés, egy ihlet, VALAMI MÀST akarok. Ilyenkor veszek a boltban kókusztejet, különféle ismeretlen füszereket, böngészem órákig a netet, mit is alkossak ebböl a sok ismeretlen finomságból. Ìgy született az alábbi ebédünk is:

Hagymát és fokhagymát aprítottam, olajban kicsit megpirongattam, hozzátettem a kockákra/csíkokra vágott csirkemellet, amit elözöleg szójaszósszal jól meglocsolgattam, sóztam és borsoztam. Megszórtam 1 picurka csilivel, s hagytam fehéredésig sülni. Ekkor kiöntöttem egy tálba, a serpenyöben megpirongattam egy doboz lecsöpögtetett ananászt, visszatettem hozzá a husit és nyakonöntöttem egy doboz kókusztejjel. Hagytam rotyogni jó 10 percet. Natúr rizzsel ettük. Kicsit csípett, nagyon MÀS VOLT.

1 megjegyzés:

szepyke írta...

Nagyon jól hangzik! Nagyon jól!:)