2013. október 23., szerda

Almatorta / Apfelkuchen

Almaszezon van, nem kérdés. Ès már megint kísérleteztem, ezúttal Dr Oetker recepttel. Csak picit turbóztam fel. :O)


Hozzávalók:
125 gr puha vaj, hozzá 125 gr cukor, 1 cs vaniliás cukor, 1 csipet só, citromhéj, 3 tojás, alaposan összekeverni. Hozzá 200 gr lisztet és egy fél csomag sütöport tenni. Èn még kevertem bele egy fél kiskanál fahéjat is. Jót tett neki. Kivajazott formába tettem  és a tetejére negyedbevágott, bevagdalt almák jöttek, alaposan megszórva durva dióval.
Légkeveréses sütöben, nem elömelegítve, 160 fokon egy órát sült. Tüpróbával ellenöriztem.
Megkóstolás után még hozzátenném, hogy a cukor nekem soknak tünik benne, és figyeljen rá, aki megsüti, hogy lehetöleg lapos tepsiben süsse, nekem túl vastag lett a tészta és így kevés az alma. Sok szerencsét!


Zutaten für den Rührteig:

125 gr weiche Butter, 125 gr Zucker, 1 Pk Vanillezucker, Zitronenschale, 3 Eier, 1 Prise Salz gut zusammen mischen. Dazu kommt noch 1/2 Pk Backpulver und 200 gr Mehl. Ich habe 1/2 Kaffeelöffel Zimt auch rein gemischt.  Apfeln schälen, vierteln, einritzen. Beim Heißluft 160 Grad 60 Minuten backen.


Nincsenek megjegyzések: